Julafton

Good moooorning!
Vaknade tidigt idag. När man går i skolan så sover man ungefär 7 timmar per natt och önskar att man kunde få sova mera, men när man är ledig och har chansen sover man lika lite i alla fall. Varför?

Vi firade ju jul igår. Så det blev inge paket öppning för mig denna morgon. Vilket är helt okej för mig då jag har kikat på film och haft det mysigt ändå. Om ungefär 2 timmar ska vi infinna hos hos farmor och farfar. Där hela släkten på pappas sida också kommer vara. Vi kommer antagligen käka julmat (köttbullar och potatis för min del) och titta på kalle. Jag har lite dåligt minne, eller så varierar vi för mycket, men jag kommer inte ihåg hur det brukar se ut på julafton där borta. Om vi brukar öppna julklapparna efter eller under kalle. Hm, jag tror vi varierar mycket. Jag vet ju på ett ungefär vad jag ska få, men det ska ändå bli kul att träffa folket.

Denna vecka är fullspäckad för mig.
Tisdag: Sabina n' Malin Day
Onsdag: Stockholm!
Torsdag: Innebandy, 2 matcher
Fredag: Innebandy, 2 matcher
Lördag: Innebandy (någonstans under dessa tre dagar ska jag träffa mewita också)
Söndag: Träning
Måndag: Jobb, Middag med familj, och firande av det nya året
Tisdag: Deck-dag, filmtittande till tusen
Onsdag: Upp tidigt för att jobba under storvretacupen.

Under denna tid ska jag nog försöka slå en signal till någon och få ut denna någon på en mysig promenad som förhoppningsvis kommer vara väldigt givande och trevlig.

Hm, nu ska jag titta på lite mer film sedan börja göra mig i ordning. Jag har bestämt mig för att inte vara så julig iår då jag ändå inte har någon julkänsla. Så jag kör på en lite mer höstig outfit. Hoho.

Hoppas ni får en jätte trevlig julafton! Jag hoppas att jag också får det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

God Jul på dig Malin! Vi öppnar klapparna hos farmor efter kalle, har vi alltid gjort ;)
Jag och David öppnar våra nu på julaftonsmorgon. Fick en Logitech mus =) Han fick ett hantelset, så ospännande.. men han sa att blev nöjd ändå. =) Kram på dig!

2007-12-24 @ 13:19:46
Postat av: malin

God jul på dig med, Jenny! Låter bra med en ny mus. Den gamla var lite sliten, kanske?
Haha, hantelset. Hm, börjar du gå om honom i styrkan och känner att det är otroligt osexigt så du vill hjälpa honom på traven mot muskelbyggandet?
Kram på dig, med. Hoppas att du kommer och kikar på lite matcher under StorvCupen :)

2007-12-24 @ 19:01:20
URL: http://machenon.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo.. min var lite sliten ;)
Hahaha.. kan kanske vara så.. men nu blir det andra bullar. Hade ett jättefint rim, som inte ens rimmade.. men men:
Din bara överkropp rinner av svett,
Du fortsätter pumpa och bränner fett.
Jag blir vild och galen av muskler heta,
dessa vill jag smeka.

som sagt, jag skriver ett julrim(?) per år och det är alltid fruktansvärt dåligt, men lite kul ;)
Kan bara kolla på en gruppspelsmatch
(DJ20) :/
måste jobba. Men går ni vidare och spelar på lördag, då kommer jag garanterat! =)

2007-12-24 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0