ledtråd till nästa film...

Halloj.
Har vi något pirates of the caribbean-fan här? Eller fan och fan. Någon som gillar filmnerna och "följer" dom?
Visste ni att efter eftertexterna i varje film kommer det en liten film-snutt som är en liten ledtråd till nästa film?
Min lärare tipsade om det och nu när jag har haft ett POTC-mini-marathon här så passade jag på att kolla om den uppgiften stämde och visst gjorde den det.
Våran lärare är filmfanatiker och undervisar i filmkunskap. Han berättade att när han och hans kompisar går på bio så sitter de alltid kvar ett tag efter och snackar lite om filmen. Sedan går dom.
Så de hade gjort det på POTC-filmerna och då hade de upptäckt det.


Kommer ni ihåg att hunden och blev jagad av dessa? Och sedan att han kom tillbaka helt
plösligt i film nummer 3? Jag vet vad som hände. Vet du?
Om ni vill kan jag avslöja det sista som hände i sista filmen.

Kommentarer
Postat av: Mayen

jag vill veta!!!

2007-12-11 @ 23:17:17
URL: http://skagegard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0