Lördag kväll.

Jag kom på en till rolig sak som hände igår på bion. Till saken hör att jag och sabina har känt varandra i 10 år och jag fyller år den 7 augusti. I mitt lag har jag nummer 17. Hade sju i början, men jag kände att 17 var mer mitt. Har haft det i typ 5 år nu.

På väg till bussen. Vi går och är deppiga över att vi just nu lever i den sämsta åldern. 17 år.
Jag säger något om att jag längtar efter att får gå ut på ett fint ställe och ta en cider och bara hänga.
Sabina: Ja, men den 17de augusti... Då smällere!!
Jag: Haha.. varför inte den 7de?
Sabina: Hahahah, men guud förlåt...! Det var bara för att du hade 17 på tröjan förut.
Jag: Har...

Inte ett rätt där, Sabbe! Men det är lugnt. I like you anyway :)

Vi vann matchen med 6-0. Det tog ett tag att punktera deras nolla. De spelade med 6 spelare hela matchen lång. Jag gjorde två mål. Jag är ganska nöjd. Fast än jag blev bänkis hela tredje period. Dock fick jag komma in i ett boxplay och näta. Det var skönt. Sedan så punkterade jag deras nolla också. Det var också skönt. Det lönar sig att avsluta. Jag tror jag tog omkring 5 skott idag, vilket är bra för att vara mig. Dock var inget av målen ett skott mål.

Nu ska jag duscha, lägga mig i sängen, käka godis och plugga. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det lutar åt en sväng på stan för lite julklappshopping. Kanske någon shopping enbart till mig. Eller så blir jag hemma och myser istället. Vilket kanske är ett lite mer lockande alternativ. Då kommer jag får hänga framför TVn med spanska böckerna i högsta hugg. Även engelska boken notorious. Då behöver jag inte heller betala för att åka buss. För cykla gör jag ogärna frivilligt i denna halka.

Vi får se. Har lite ont i huvet nu. Kanske beror det på vätskebrist som vanligt. En dusch kanske gör susen. ELLER, ska man ta ett bad som man itne gjort på år och dar? Ja, så får det bli. L8r, fellers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0