matchdags

Ja.. snart är det match dags. Pappa och jag ska bege oss iväg fem över halv. Nu är klockan 20 över. Hoppas på vinst idag. Tror det blir femte eller sjättre raka, om vi vinner, vilket känns mer än okej.
Jag har försökt göra en ny lagskiva men inte lyckats. Jag tror att folk är lite trötta på de låtar som finns på den nuvarande. Dock vet jag inte vad jag ska ha för låtar på den kommande. Vill ni/dom ha lite trance eller lite mer "allsång" som folk kan sjunga med i?
Jag ska höra idag så ska jag ge mig på uppgiften så att den förhoppningsvis blir klar till storvreta cupen.

Well, well.. nu ska jag platta lite hår, ta en mandrin och dra iväg. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0