Mini-kollage á la tordags träning

Sitter just nu och lyssnar på Leona Lewis album. Vinnaren av UK:s Idol tävling. Jag satt och tänkte på hur lik hennes röst är Kelly Clarksons. Och rätt som det är så sjunger hon en exakt likadan fras som Kelly brukar. "Hon sjunger till o med samma sak!", tänkte jag. Vilken Wannabe!
Jag började sjunga med i låten utan någon speciell vetskap. Konstigt att jag sjunger med i detta album i och med att det var första gången jag hörde det. Slog en blick på låten och såg att det var just Kelly's låt. A Moment Like This. Dooh-de-li-ho.

image176


Pysslade ihop ett mini-kollage från träningen i torsdags. Vi hade en chillträning då man fick garva och flamsa hur mycket man ville. Skönt med sådana träningar ibland. Detta är ganska färgrant. Det kommer ett lite dystrare snart.
Det ni ser är (uppifrån höger):
En grupp bild, where am I?
Två likdana klubbor och min sko
Lina som nyss räddat en straff, Grattis! Hoppas du lever gott, för så bra är du faktiskt inte.
7 st herrar. Alla med Storvreta anknytning. Här ska jag presentera dem för er.
Fr. höger:
Hans aka Hassan, H1 Nyholm. Fixare, materialare, skrivare, you name it.
Teddy Björkenius, fin supporter, medlem i damkommitén.
Arnbom, fin sponsor, hänger med bra på spinningen.
Hans,aka Hassan, H2 Röllgårdh, fixare, materialare, skrivare, you name it.
Thomas aka Mejan Mejbert, fixxxxaaare, medlem i domkomitén även han. 
Johan Krantz, tränare, coach.
Peter aka. Bolle Bolin, tränare, coach.

Kommentarer
Postat av: Ljung

Taskigt mot Mejan att du inte nämner honom bland de sju herrarna ;) Och jag vet var du är på gruppfotot, men jag däremot, var fan är jag?? Jo, under Linda = utanför bilden! :(

2007-12-08 @ 22:50:52
Postat av: malin

Oh, sorry. Glömde han. Men nu är det felet återställt. :)
Tack så mycket.
Hahahahaha! Jag kan leta upp en bild där du och linda är med så ska jag göra den fin bara för er. ;)
Skönt att veta att det inte bara är jag som sitter hemma en lördagkväll som denna.

2007-12-08 @ 23:18:31
URL: http://machenon.blogg.se
Postat av: Jenny

nää.. du är inte ensam malin..
jag är hemma ockkså. =)
hade iof svärisarna över på mat (pizza ;)
) och fika tidigare idag.. men de åkte nog före sju.. sen har jag och david suttit vid varsin dator resten av kvällen. har haft det jättebra, lyssnat på musik och sjungit med högt och väl. =) skönt med softa kvällar =)

2007-12-08 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0