Mr and Mrs Smith

Idag gjorde jag som jag som vanligt gör på onsdagarna. Jag satt kvar i skolan och pluggade. Matte stod på dagens schema. Jag fick lite avklarat och nu har lite fastnat i huvudet i alla fall. Känns bra.
När jag kom hem halv 6 käkade jag och så satte jag mig här.
Vid halv 8 satte jag på Mr and Mrs Smith som jag aldrig hann kolla klart på i morse. Jag bara älskar klippet då John och Jane står öga mot öga och håller pistoler mot varandra huvuden.
John: I can't...
Jane: Come on! Come on!
Vilken jääävla skådespelar-känsla tjejen har. Jag har inte sett henne i så många filmer men det klippet tycker jag verkligen visar hur jävla bra hon är. Att hon är hur sexig som helst som "bad-girl" gör inte saken värre precis.

Innan jag somnar ikväll ska jag titta på en film som heter Unaccompanied Minors.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0