mundai murining

God morgon, God morgon.
Jag hade ställt klockan på 8 i fall jag skulle känna för att bege mig till skolan och plugga naturkunskap eller känna för att gå upp till datorn och göra min review för engelskaboken. Jag valde det senare alternativet. Jag kom på att jag skrivit ihop en redovisning till förra veckan som jag kunde använda. Jag bättrade på texten lite, la till några syn punkter, så den blev längre och sådär. Gick bra. Så nu ligger den utskriven här vid min sida. Skönt att ha det gjort nu. Så kan jag plugga naturkunskap i skolan istället.
Nu är klockan 9. Jag ska börja göra mig i ordning inför min otroligt långa skoldag. 2 vanliga lektioner, varav 1 filmvisning, och 1 innebandy lektion. Men sedan så har jag två träningar att genomföra efter skolans slut. Dels en med tiunda f94-95 och en med storvreta. Där i mellan ska jag försöka få lite plugga gjort. Får se om jag verkligen behöver det. Isf måste jag få mycket gjort i skolan.

Nu är det bara en vecka kvar till julafton. I mitt hus här på heidenstamsgatan ska vi fira julafton en dag tidigare. Min bror ska jobba både julafton och juldagen så vi fick till att fira den 23de med julmiddag istället för julfrukost. Kan bli mysigt. Jag känner att jag äte jätte lat. Jag orkar inte slå in alla julklappar jag har köpt. Jag hatar alla dessa "Du kan slå in dem på bordet där borta..." Hell no, jag betalar ju för den kan inte du slå in den då eller....?

Nej nu måste jag göra mig i ordning. Ta mig lite frulla och packa bääägen. Jalla bye.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ge mig din motivation till plugg männska! miss you, ska du med ut å käka på fredag?

2007-12-17 @ 19:25:30
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0