My really, really nice bro. Ladies, he's a catch. If you see him, make a move! You won't regret it :)

Hemma är jag! Min härlige bror är så snäll. Jag messade honom och frågade om kisen kunde hämta mig och visst kunde han det. Mihi. Han är så snäll så.
Jag sitter här hemma och är nöjd över vad vi, Celsiusskolan tjej-skolsm-lag, har åstakommit idag. När vi anlände till alliansen fick vi veta att ett laget från bollnäs dragit sig ur. S/Fuckers. Så vi hade alltså en match att spela. Mot linne skolan. Vi krossade. På tavlan efter 60 minuterspel stog det 13 till oss och 0 till dem. Vi är vidare till pool nummer 2. Like that's news?

Well, well.. nu ska jag goffa chirre och titta på ett nytt avsnitt av gossipgirl. Tror jag ska vara lite hurtig och plugga också. Shit, vilken pluggis jag ääääääärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0