my window

Åh. Nu har man avklarat en natt full med välbehövd sömn. Har ju inte blivit så mycket av den vara de senaste nätterna. Har haft tidigare morgonmatcher varje dag och ändå vill man vara upp så länge som möjligt för att kika på't also.
Min boss ringde igår och frågade om jag ville jobba ett FM-pass idag. Men jag tackade nej. De ringde vid 11 och frågade. Då hade jag behövt gå och lägga mig bums och fått ännu en natt med förlite sömn. Och jag ska jobba ett sånt pass imorgon så då hade jag inte fått tillräckligt med sömn på typ en vecka. Vilket kanske inte är den bästa förberedelsen inför nyår. Men visst hade det varit perfekt att jobba 7 timmar en söndag.
Hörde av mig till sabina istället och det bestämdes att vi ska ta en tripp på stan. Kanske fixa det sista inför nyår. Om det finns något att fixa. Man kan ju förbättra allt. Men aa, vi får se. Skönt att det mesta har löst sig nu i alla fall.

Nej, nu ska jag nog ta en dusch och käka lite frulle innan sabina och jag beger oss iväg. Solen verkar skina så jag tror det blir en fin dag.

image178
Jag bjuder på en bild tagen på mitt fina fönster med våran nya kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0