onsdag morgon

God morgon, God morgon!
Idag sov jag ändå tills klockan ringde, fast än den var ställd på 9. Skönt. Jag var till och med trött när jag vaknade. Jag ville sova meeer. Men jag snoozade någon gång sedan klev jag upp.
Jag känner mig alldeless slö i kroppen. Jag vet inte vad det beror på. Matchen igår kanske?
Neee, jag kände såhär efter gympan igår också. Och gympan kan det inte vara då vi spelade lite olika bollsporter bara. Och efter träningen i måndags kan det inte vara heller eftersom vi inte körde någon fys.
Sicken gåta.

Jag ska åka till skolan om 1 timme och 30 minuter för att ha lite matte, lite naturkunskap och lite psykologi. Får se om hon har rättat proven. Det återstår att se. Hoppas på att atten går bra då det är prov på fredag. Igår innan jag skulle sova friskade jag upp minnet lite lätt. Det är så jobbigt att komma ihåg allting som är helt nytt. Det är säker 10-15 olika saker vi ska kunna till detta prov. Buhu. Får se till att plugga både idag och imorgon.
Har ju ingen spinning ikväll vilket är suuuperskönt. Få vila på en onsdag är man inte van med. Och imorgon får jag vila väldigt länge innan det är dags för träning. Woho!

Planer för i helgen har jag också. Första gången på as länge. Nej, nu ska jag ta mig lite brunch. Tjao!


Kommentarer
Postat av: Peter

Om du känner dig slö i kroppen så tror jag att det beror på att du har tränat alldeles för lite. Tror att vi skall köra lite tuffare fys i morgon :-)

2007-12-12 @ 12:09:50
URL: http://zerpo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0