OTH, Säsongs-premiär

Måste tipsa alla OTH-fans om deras "säsongs-premiär" imorgon. I sverige halverar de alla serier som har säsonger på 24 avsnitt, till 11-12. Så att de kan visa de kortare tid med i fler vågor. Så det som har gått på eftermiddagarna sen i somras är S01, S02, S03 och halva S04. Men imorgon kör de igång med fortsättningen på S04. Avsnitt nummer 12. Missa för guds skull inte det. Det kommer bara bli jobbigt på måndag när ni kommer till skolan och alla har sett det förutom du. Alla kommer prata om det och vad som har hänt. Alla vet ju att det är roligare att se på avsnittet än att höra om det.
Om du redan nu vet att du kommer missa det kan du höra av dig till mig så skickar jag över det via msn.

Så glöm inte!
Imorgon, kl 17.35 på Kanal 5

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag är väldigt säker på att jag kommer missa premiären, men jag är också rätt säker på att ingen på jobbet kommar att ha sett det heller, så det är nog lugnt =)

Synd att du inte åkte med till Ludvika, tror du hade haft skoj, trots du var själv! Jag hade jättekul med er i Mora =))

2007-12-08 @ 19:47:16
Postat av: malin

Haha, Ja.. då är det nog ganska lungt. Men om någon motförmodan skulle ha sett det och du vill se det så vet du var jag och min dator finns.

Ja, nästan så att jag ångrar mig lite nu. Har ändå inte gjort något som helst vettigt idag. Bytt lite lakan och tittat på film. Eller jo, jag gick ju iofs och lämnade mig matchtröja. Creed till mig.

2007-12-08 @ 23:20:53
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0