pluggiga malin

Nu har jag varit väldigt duktig. Jag har skrivit klart och översatt alla engelska ord och skrivit in dom på Word-dokumentet. Jag har även gjort klart en liten redovisning. Den ska bara skrivas in, sedan känner jag mig ganska färdig pluggad. Men inte då. Lite psykologi ska väl kunna printas in i huvet.
Det där är ett sånt ämne där man måste förså. Och jag fattar inte. Jag bara håller med och skriver men sedan när det kommer till proven då fattar jag inte utan bara skriva och chansar. G får jag i alla fall, men ändå. Man vill ju ha mer än sååå.

Grattis alla Annor, på namnsdagen! Glöm inte gratulera mig imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på namsdagen =D

2007-12-10 @ 09:40:53
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0