Sista pluggandet för detta år.

Hallå, hallå.
Här sitter jag ungefär 7,5 timme sen jag skrev sist. Jag har pluggat ungefär två om dessa 7 timmar. Jag har tittat på en film som var ungefär 2 timmar lång. Jag har ätit middag som tog ungefär 20 min att äta. Vad har jag de resterande 3 timmarna? Ja.. antagligen spenderat dem här. Fy. Jag kan verkligen inte plugga hemma. Jag kommer helt hur fokus.
Men, men de sista två timmarna har jag iaf kört på som fan och jag är i alla fall ett par kunskaper rikare ang. försurning, växthuseffekten, skogens ekosystem, kärnkraft och jaa.. typ de. Kul är det ju inte. Och det är bara anteckningarna jag kan och våra stenciler. Jag får hoppas på att hon inte tar så mycket ut boken. Den får jag läsa i imorgon, på våran hål timme, och innan jag går och lägger mig nu.
Jag menar vi skulle kunna ungefär 40-50 sidor. pfft.

Haha, Igår på träningen var det kul igen. De satt och gnällde om att de hade prov dagen efter. De hade hela 3 sidor med frågor att besvara. Obeserva att deras sidor är ett halvt A4-block. Sedan när jag frågade hur många sidor de hade prov på visade de mig i boken. Jag räknade.. 8 sidor!! 8 jävla sidor. Fatta när man var där. Jävla va' skönt. Man fick allting uppskrivet till en. Amanda och jag fick en allvarlig funderare över att gå om, ända från 7an.

Nej, nu kallar sängen. Om man ska orkar upp till spanskan imorgon, och det ska man väl. Ja.
God night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0