Ska jag dricka eller ej?

Jag har ont i huvudet. Tredje dagen denna vecka. Pjuw. Längtar till jullovet. Jag vill komma iväg från denna tråkiga miljö. Även om det ändå bara är 5 mil bort mot arlanda så köper jag det.
Jag skulle gå och hämta ett glas vatten och göra två mackor. Jag tar ett glas som står på nattduks bordet, går till köket och fyller det med vatten. Jag brer mina mackor och tar vattenglaset. Där inser jag att jag inte alls tagit vattenglaset som stog på skrivbordet utan mjölkglaset från frukosten i morse. Trött och äcklig som jag är orkar jag inte hälla ut det och ta ett nytt. Så nu sitter jag här med ett vatten glas blandat med äckligmjölk. Det innehåller även lite torkad mjölk på botten. Frågan är... Ska jag dricka eller ska jag hämta ett nytt glas? Jag dör av törst.

Nu måste jag packa bagen inför morgondagen. Jag får skjuts så jag behöver inte gå upp så fasanfullt tidigt. Visserligen börjar jag 8 istället för halv 11 men vad fan gör man inte för lite innebandy, va?

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha åh fyfan!!

2007-12-06 @ 11:50:40
URL: http://redcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0