Storvreta cupen

I know, I know. I've been a bad, bad bloggerska. Men storvreta cupen är ju i full gång och all med lediga tid går år innebandy och sömn. Äter gör jag under tiden jag avnjuter lite finlir.
För oss, Dj18, har det gått över förväntan.
Sibk - Hödalen   3-3
FBC Elit - Sibk    2-5

Sibk - Täby          5-2
Sibk - Tiunda     4-1

Där med är vi gruppvinnare och imorgon bitti klockan 07.30 ska vi stå redo i Fyrishovs Bhall, för att möta Espoon Angels i en Semifinal. Känns relativt okej. Men jag känner att jag måste komma i säng snart. Jag bad mamma väcka mig kl 6, då är det bara klä på sig, ta bagen och frukosten och sticka. Frukosten äter jag på vägen eller framme. Jag kanske borde packa väskan så bara är att ta den i farten imorgon.

Idag har jag spenderat kvällen i fyrishov med Rebecca. Ni som känner mig vet att jag är en hejjare på dessa "turk-ljud". Idag när becca och jag satt i hallen så drev vi som fan. Jag körde igång med messa turk-ljud. Till höger om oss tittade på oss/mig varje gång jag gjorde se. Verkligen stirrade. Vi beslutade oss för att kalla honom mr. staring.
Rakt över hallen, på andra läktaren, ser vi ett par som vi känner igen, som också stirrar på oss.
Vi driver.
Jag: Vi ringer honom å ba "Hello mr staring..." (killen breve stirrade ocksåååå)
Becca: hahahaha, ja å ba "Hello mr staring two..."
Jag: hahaha, eller hur!
Becca: hahahahahaha! I'm so funny.
Vem fan vare som drog mr staring skämtet?

Nu ska jag hänga lite på nätet för att sedan dra mig mot sängen. God natt och ha en fin morgon dag.


Kommentarer
Postat av: beccaa

men va faan:P haha

2007-12-29 @ 00:06:37
URL: http://reebook.blogg.se
Postat av: sabina

lycka till imorgon :) vi kan föresten föra hemma hos mig på nyår!

2007-12-29 @ 00:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0