tankar spridda som hårnålar

Hålla i stugan.
Sagt och gjort. Jag och Becca tog en tripp på stan. Där handlade jag ett presentkort till mamma på DEA och leggins på H&M.
Vi drog en lunch på cupido också. Därefter tog vi oss mot GränbyC där vi inte gjorde mycket alls. Vi hade varken lusten eller orken så vi tog oss därifrån, jag en dricka rikare, rebecca en glassrikare (cp). Jag hängde med rebecca hem en snabbis för att hänga med henne en timma innan jag skulle hem. Nu kommer vi ju inte ses förrän den 27! Buhu. Jag klarar mig inte utan dig, älskling <3 Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Hoppas du, hoppar jag! Utan dig, inget mig. Ha.
Väl hemma vankades det julbord, vilket jag inte är ett så stort fan av. Jag hade käkat en cupidosallad 3 timmar innan så jag var ganska mätt. Vi pratade och åt mat. Öppnade paket. Jag älskar att få saker. Jag verkligen, verkligen älskar det. Jag är ganska bortskämd på den biten. Inte så att jag får allt jag pekar på, jag pekar inte mycket heller. Och ofta är det så här "Jag ska nog köpa..." - "Ja, men det låter bra.. här du ett litet bidrag.." Ble, ble. Jag har heller inte mage att säga nej. Skärpning.

Tänker gör jag ganska mycket. Dagens tankar har inte hela tiden varit där de ska vara. Sorry, Becciiz! Men när det händer något som aldrig tidigare hänt, något som höjer ens självförtroende så otroligt mycket, något som gör att det pirrar i magen, kan man inte sluta tänka på det. Så är det bara.
Vi säger att du har beställt en resa till thailand, något som du längtat efter jättelänge. Går inte du och tänker på vad du ska ha på dig när du sitter på flygplanet? Vad du ska äta för maträtter? Vad du ska köpa?
Samma sak här. Bara det att jag tänker på helt andra frågor än så. Mina frågor börjar för det mesta med ordet Varför. Varför det blev som det blev? Detta kommer jag leva länge på. Så länge som det behövs. Jag kommer ha det i bakhuvet hela tiden. Så fort jag känner mig lite nere och ful, kommer jag kunna tänka tillbaka på detta, som förhoppningsvis kommer bättra på humöret. För stunden i alla fall.

Varför jag inte skriver vad som har hänt? Jo, dels för att jag inte vill. Går det inte som det ska, blir det bara pinsamt. Får fel folk reda på det, blir det bara pinsamt. Jag tycker att det är roligare att berätta sånna här saker IRL. Sedan gillar jag självklart att hålla mina läsare på sträckbänken. Att ni ska bli intresserade och jätte nyfikna. Ni ska helt enklet få prova på att vara jag, för en stund.

Nu har jag skrivit av mig lagom mycket, lagom mycket ledtrådar har jag gett er också. Mina trogna läsare.
Btw, MalinLjung, jag har försökat adda dig på msn utan större framgångar. Så härmed ber jag dig göra ett försök. Adressen är : [email protected].

Bye. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: beccaa

du är bara för underbaar!! : )

Hoppar du så hoppar jag lätt !

2007-12-23 @ 23:27:33
URL: http://reebook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0