Tidig dag idag

Hallå, hallå.
Idag slutade jag 12.25 istället för 14.35. Alltid hääärligt. Engelskan var inställd eftersom jag hade min engelska redovisning igår och vi fick sluta 25 min tidigare från gympan. Härligt, härligt. Var bara att duscha och åka hem.
Hade tänkt att tagga lite inför matchen ikväll. Film, film, film säger jag bara. En tupplur hinner jag säkert också med.
Imorgon har jag sovmorgon ändå till 11.20. Sedan har jag 3 lektioner och slutar 14.20. Fan va skönt. Åså är vi lediga från spinningen imorgon kväll. Våra tränare tyckte att det var alldeless för mycket att träna 4 dagar på raken. Denna vecka är ganska skön. Men det blir egentligen ganska mycket plugg hemma. Psykologin gick bra. G får jag nog iaf. det är ju det viktigaste, visst mamma?
Sedan har jag matte och naturkunskapsprov och en inlämningsuppgift kvar innan jag har jullov. Sedan har vi ett grupparbete som ska vara inne efter jullovet. Ack, ack, ack.. Nej, POTC, here I come :)

Btw, det var inget beep på gympan. Det var bara alla andra klasser som har en annan lärare som hade det. Vi ska ha det i vår istället. Wiho. Vi kommer nog göra ett på lagidrotten första lektionen efter julllovet, ändå.

When I'm sitting next you, you get all the attension. I'm jealous...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-11 @ 13:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0