tidig tisdag

Hallå.
Idag slutade jag 10.15. Sköööönt skulle det kunna ha varit, om det inte vore för att jag har världens pluggångest. Jag måste och vill plugga. Men orken och motivationen finns inte där. Det gäller bara att komma igång. Nu har jag i alla fall tagit in böckerna på rummet. 1 steg i rätt riktning.

Spinningen imorgon är inställd. Härligt. Men det skulle faktiskt vara ganska skönt att få bränna lite fett och bygga lite muskeler. Men vi har ganska många sjuka och skadade nu så det var ändå inte så många som skulle komma. Nåja. På torsdag har vi träning i gamlishallen. Vi ska träna ihop lagen inför Storvretacupen och den hallen är stor så det blir perfekt.
Och efter provet imogon då kommer jag känna att det är julsnart på riktigt. Jag har inte kunnat koncentera mig så mycket på det eftersom detta provet ha cirkulerat i mina tankebanor ganska mycket. Woho. Lengtar.

Nej, nu jääävlar.. Naturkunskapen, here I come!

Jag kommer förhoppningsvis få världens bästa 18års dag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fyller du år idag??? GRATTIS!!!!

Antar att det blir ut och festa på juldan då? ;)

Själv är jag sjuk (ferber, hostig, slemmig) och tycker väldigt synd om mig själv.. Stackars lilla Jenny..

Ha en bra födelsedag!

2007-12-18 @ 20:17:30
Postat av: malin

Neeeeeej, Jenny!! jag fyller inte år idag. Men jag kommer fylla år :b I augusti.

Oj, oj, oj! Det var inte likt tant-jenny. Har du inte tagit hand om dig själv ordentligt?
Du får se till att bli frisk till på julafton, det är aldrig roligt att vara sjuk på dessa trevliga högtider som man firar.

2007-12-18 @ 20:41:42
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0