Trött söndag

Hejsan, hejsan.
Det var inte blivit mycket uppdatering denna helg. Jag har inte haft så stor lust att skriva något. Om jag skulle skrivt något som det mest vara om vad jag gjort, hur det var, kul eller tråkigt, resultat blablabla. Så jag hoppade det och vilade upp mig istället. Jag har ju inte haft så mycket tid heller.
Match idag i alla fall. Vi vann mot frötuna med 5-2. Inte det bästa resultatet, inte heller det bästa spelet. Det ska bli skönt med ett lov nu så man får vila upp sig lite. Jag tror laget behöver det, vi spelar sämre och sämre för varje match som kommer. Vi måste ladda om batterierna och se till att de håller längre denna gång.
Idag var jag dålig. Jag var verkligen det. Men jag kände de redan i veckan att jag inte skulle prestera bra på helgens match och gjorde ingenting åt det. Dumt av mig kanske. Men iochmed att jag har så pass mycket i skolan så orkar inte jag fokusera så mycket på innebandyn. Speciellt nu när det lider mot sitt slut på året och vi får ett litet lov.

Ikväll har jag två uppgifter att göra. En engelska Review på boken jag redovisade förra veckan och så ska jag börja skriva på ett naturkunskaps arbete som ska vara inne vecka 2. Kul att vi har ett arbete som ska lämnas in sista lektionen på kursen. That's what I call deadline.

Jag är jätte trött idag. När mamma och pappa kom in och väckte mig i morse ville jag sova vidare. Mamma kom in och frågade vad jag ville ha till frukost, sedan gick hon och gjorden den åså kom hon tillbaka in till mig med den. Under den tiden han jag sova och drömma vidare.

Tror jag ska titta vidare på filmen The heartbreak kid. Den är riktigt bra faktiskt. Det finns både lite så där myspys-kärlek och en grov-komik i den.

Hejdå!

P.S. Idag på matchen råkade jag ta lite för mycket av min astma-medicin så ända från 1 idag har jag suttit och varit jätte skakis. Gick inte bra att äta kan jag säga. Först nu börjar det avta. Hoho. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0