two done, one to go

Halloj.
Ännu en arbetsdag avklarad. Känns bra. Har bara ett kvällspass imorgon kvar, vilket är det skönaste passet man kan ha, men även det kortaste. Idag råkade jag på Staffan Olsson, som var på väg till thailand. Kanske för att vila upp sig för en kommande hjärtoperation. Och en snubbe som jag inte kan sätta namn på, men är B-kändis.

När jag kom hem låg det ett paket på min säng. Mamma och jag skickade efter böcker i måndagskväll. Igår kom mammas och idag kom mina. Beställde de 3 sista böckerna i IT-Girl serien, på engelskan. Guess what I'll be doing tonight?

Imorgon innan jobbet hade jag tänkt ta en tripp på stan. För att inhandla de sista julklapparna och kanske även en väska till mig själv. Vi får se.

Well, got to go n get som rest. Baba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0