Typisk chill-söndag

Tjena.
Har ingen lust att skriva tidigt på dagarna längre. Men desto mer får ni på eftermiddagarna och kvällarna.
Har dragit igenom 2 filmer och 1 grey's avsnitt idag. American Pie Beta House och Mysteriet på kyrkogårdsön. American pie filmen var asbra! Den bästa va dem alla. Dock var det bara 1 skådespelare som var med i denna film som är med i de andra. Men det finns i alla fall stiflers. Klart sevärd :)
Mysteriet på kyrkogårdsön var också bra. Lite läskig.. lite konstig. Lite svårt att fatta ibland då de snacka ryska som var otextad. Men det var ju lite kärlek i den vilket höjde betyget betydligt.
Tror jag ska köra igång en tredje film. Vilken vet jag inte än.

Jag ska försöka få lite plugg gjort också. Inte så att jag måste råplugga men det är skönt att ha koll på vad som komma skall. Jag ska skriva en kort bok-redovisning på engelska. Jag ska försöka få klart listan med ord från boken. Jag ska även läsa lite, lite psykologi. Kanske lite matte. Får se vad som händer och vad jag pallar.

Well, well.. Bed, here I come, and I'm taking a movie with me.

Jag var varit ute 10 minuter sen i fredags kl 14. Jag har heller inga planer på att ta mig ut förrän imorgon bitti då jag tar mig en cykeltur till friskis&svettis.

Kommentarer
Postat av: MÄRILDA

vart har du fått tag i dom filmerna? laddat ner? för ja hittar dom ej .. :( :P

2007-12-11 @ 11:57:03
Postat av: malin

Mysteriet på kyrkogårds ön hittade jag på pirate bay och american pie beta hittade jag på tankafett.
vad roligt att du har hittat hit, märy :)

2007-12-11 @ 13:30:20
URL: http://machenon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0