Vaaa?? Skämtar du?! Det är ju 3 minuter!!!!

Shit, shit, shit vad jag älskar min dator! Den är bäst i världen. hela mitt liv kretsar runt den typ. Hela mitt liv finns i den. Skolan, innebandyn, filmer, mamma och pappa, mina vänner.
Jag laddade hem ett nytt program idag. ett program där man kan göra egna teman till mobilen. Soooo fun. Jag gjorde precis ett men det blev skit fult så jag ska göra ett nytt.
Jag har även laddat hem lite andra program som har med filmer att göra. Woho.

Åh, på tal om film. Igår när jag och amanda körde lite fys med tjejerna så sa vi åt dom att göra ängelhopp. De var ganska dåliga och slutade hoppa när dom inte pallade. Då tag jag fram mobilkameran och filmade så de skulle få se hur de själva såg ut. Helt plötsligt så var ängelhoppen så jäävla mycket bättre. I wonder what happened.
Igår så  sa jag åt tjejerna att börja springa. Fast än de redan hade gjort det. Klockan stod på 15.57. Då sa jag åt dom att springa till 16.00 så kör vi igång med bollar då.
"Vaaa?? Skämtar du?! Det är ju 3 minuter!!!!"
Hon tyckte att det var mycket alltså.

Btw, jag fick endast G på engelskaprovet. Fucking, fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0