070707

Hola!

Idag vankas det bröllop. Men inte för min del. För mig vankas det träning.
Mamma, pappa och tobbe åkte vid 9 i morse. Dom lämnade mig. Buhu. Jag kunde inte följa med eftersom jag ska jobba imorgon, och det är jävligt bra betalt. Men nu ångrar jag mig lite. Nej, jag får hålla mina tankar på pengarna så kommer jag inte ångra mig allt för mycket.

om typ en timma, ska jag åka till vattholma för att träna. Varken mina föräldrar eller rebeccas föräldrar kan skjutsa, så vi kommer få ta min moppe, som går i slow motion känns det som. Träningen börjar klockan 2 och slutar halv 4, så vi får åka från stan vid 1 om vi ska åka mopeeeeeed. Beccish blir säkert klad.

Jag ägnar mina tankar(de som inte går till pengarna då) till Jessica och Krippe som gifter sig idag. Gratulerar!
Jag har hört på tvn att datumet 070707 är ett datum då många gifter sig och många försöker föda sina barn.
Vadå försöker föda sina barn? Det är väl inte direkt som att dom åker till sjukhuset i förväg för att verkligen försöka pucha ut barnet. Pfft..

Have a nize dai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0