4 juli

Goder morgon, till er som sover sent. God middag till er som vaknat tidigt.

Själv vaknade jag vid 09.21, drog mig lite för att sedan klicka på tv'n som till min stora förvåning inte funkade. Eller, alltså.. tvn funkade men kanalerna var borta. Det har väl antagligen något att göra med att det är några killar här som håller på att fixa köksfläktarna i huset. Och där med stänger av det digitala tvn nätet och även internet ibland.

Jag klev upp och satte mig vid datorn istället. Där jag har spanat in diverse bloggar, och läst tidningen. Nu har jag tröttnat eftersom jag har suttit här i 1,5 timme och jag känner inte att det finns så många intressanta sidor kvar att besöka. Och eftersom dagens planer lyser med sin frånvaro tänkte jag tanka hem lite sköna filmer och göra dagen till en film-tittar-dag. :)

Ha en trevlig dag, återkommer antagligen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0