6 juli

Jag orkade visst göra den klar. Nu ser den ganska normal ut. Men det finns någar små grejer som jag stör mig på, men de får fixas imorgon.

Min eftermiddag tänkte jag beskriva, eller visa är nog ett bättre ord, i bilder.

       

I like it.

Idag(igår) har jag fick min mammas foppatofflor. Dom är oranga.  Wiiie. Hon kunde inte ha dom, och hon ska ändå få nya fejk från thailand när mewita kommer hem. Förut gillade jag inte alls foppas, jag tyckte dom var hur fula som helst. Men ju fler jag ser använda sånna, så mer gillar jag dem.
Visserligen är dessa också fejk, eller de är inte riktiga crogs. De heter Gekos.

Nu så, jag ska gå och lägga mig. Jag ska fortsätta läsa Jenny S. Så freaking bra. Den överträffar Matilde faktiskt. I denna bok undrar man mer vad som ska hända. I Matilde fanns det knappt någon handling. Kändes det som.
Nu längtar jag bara efter att få läsa Vänninan, även den skriven av Fröken Rudberg, som står i bokhyllan och bara väntar på att få bli läst av mig.

Den värsta oron har släppt. Men tänk om...

Jag vet att det är hur taskigt som helst att göra såhär, men jag vill inte skrämma upp folk(som om jag inte gör det ändå) genom att säga vad som jag egentligen tror händer. Skitsamma. Det där blev lame.

Godnatt. Denna gång for real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0