6 july

Hej, hej.

Åt nyss en utsökt måltid med min mamma och pappa, bestående av stekt kycklingfilé med sen sås från något märke och pommes. Maaaah. Gott!

Jag sov även 2 timmar på eftermiddagen. Inatt låg jag nämligen och sträckläste Jenny S. Jag somnade först vid halv 3. Men det var värt det, för den var cp-bra. Jag har precis börjat läsa en lite äldre bok av Denise som heter Vänninan hoppas den är lika bra den.

Om ca en timme ska jag träffa min goda vänner på ica. De ska handla cigg och kanske lite bira. Vi ska ju hem till matilda lite ikväll och ha det trevligt. Det verkar folk från högstadie tiden. Ska bli nize.
Jag har ett litet kläd-dilemma. Jag vet inte om jag ska ha marinblåa shorts eller vita jeans.
Jag ska ha en svart tunika från Gina, och en svart vit sjal hängade ner. Om jag tar ett par blåa shorts kan jag ha ett blått smalt bälte i midjan. Men då kan det ändå bli lite kallt.
Och tar jag jeansen så känner jag mig lite osomrig. Dagens I-landsproblem? Ja, man får ju lite ångest när man sitter och är stressad över vilka kläder man ska ha till kvällens fest, medans folk i andra länder sitter och är stressade över att sin ekonomiska situation inte existerar, eftersom de inte har några pengar.

Nu fick jag lte ångest. Jag ska nog in i duschen och försöka få bort den.

Peace.. to.. you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0