7/7 07

Tjena.

Jag säger då det, 2 mil i ösregn på moppe är inte å leka med. Inte om man kör i alla fall. Freeezing och wet. Skönt när man kom hem sen och fick hoppa in i varma duschen och rena kläder. Mm.
På träningen var vi 4 pers. 2 målvakter, Rebecca och Emma. Och 2 utespelare, Jag och Anna. Det var niiize. Måste påpeka att det faktiskt var en målvaktsträning, och att man fick komma dit och agera skytt OM MAN VILLE. Så en eloge till moi och anna.

Idag har jag tittat på två filmer. The notebook som är så Wunderbaren. I love it. Vilken kärlek. Och Hot Fuzz, som var jääävligt spårad. Haha. Känns som att det ligger en hel del ironi bakom den filmen. Eller sarkasm, eller i all fall humor. I vilket fall som helst så var den spårad.
Jag har även laddat hem filmer som Pirates of the Caribbean - At the Worlds End, Die hard 4.0 och Wild hogs. Kände för att liten grabb-filmkväll. Mihi.

Imorgon är det alltså jobb som gäller. Jag ska jobba ett MDpass(10.00 - 17.30) vilket betyder att jag måste ha med mig matlåda, för att inte hungra ihjäl. Och nu sitter jag oh funderar på om jag ska göra iordning pastan imorgon bitti innan jag åker, eller ikväll. Det blir ju kanske godare att äta den om man gör den imorgon, men å andra sidan, pallar jag gå upp 15 min tidigare för att fixa en past jävel. I guess I do. För är det något jag verkligen inte gillar så är det hård och gammal pasta(det kan tyckas att jag pratar om okokad pasta, men så är inte fallet).

Grattis, Jessi(c?)ka och Krippe till giftemålet. Meeo.

Godnatt mina wounderbara läsare. Hörs antagligen imorgon efter jobbet, om jag pallar dvs. Om jag inte pallar imorgon efter jobbet, så pallar jag antagligen inte heller på måndag efter jobbet så vi kanske hörs på tisdag annars då.

Trevlig fortsättning, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0