9 juli

Hejsan, hejsan.

Jag har som sagt jobbat dessa två dagar. Hårdkörning. Det kanske inte låter så jobbigt men det är det. Jag går runt på den där jävla flygplatsen och skjuter runt dom där jävla bagagevagnarna, som folk bara släpper när dom inte behöver. Och grejen är den att jag samma vagn kanske 5 ggr per där. Pfft.
Idag höll jag på att bli petad med en cigg i fejan.
Idag sa en gammal fransman "bonjour" till mig, och sedan hade han ett stort leende på läpparna.
Idag bevittnade jag en jakt på en kriminell männniska, men jag vet inte vad han hade gjort eller vem han var.
Idag svarade jag på ett rop i radion, som inte var till mig. Det var pinsamt.
Idag körde jag över en passagerares fot med bagagevagnarna. Det var också pinsamt.
Idag såg jag en kändis men jag har ingen aning om vad han heter.
Idag såg jag flera hunkar.
Idag fick jag resfeber.

Igår fick jag en solkräm av en passagerare som inte skulle få genom den, genom säkerhetskontrollerna.
Igår bevittnade jag en kines som öppnade en omskakad läskflaska. Det var kul.
Igår var den lugnaste dagen jag har haft hittills.
Igår såg jag en kändis. Men jag har ingen aning om vad han heter.
Igår såg jag flera hunkar.
Igår blev jag äcklad av Magnus spya till matlåda.
Igår fick jag cykla från bussen i spöregn.
Igår kom familjen hem igen! :D

Nu är det läsdags. Vänninan. Mmmh. Om du läser det är Denise Rudberg, JAG ÄLSKAR DIG OCH DINA BÖCKER!

Godnatt, skrivs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0