about me 7

Fester:
[ ] Jag blir full på folköl (öl smakar skit [utryck, inte bokstavligt] )
[ ] Jag har sex med flera
[ ] Jag röker
Summa: 0

Självbild:
[ ] Jag försöker vara normal
[ ] Jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] Jag tror att jag är tjugo
[ ] Jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
Summa: 0

Beteende:
[x] Jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] Jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] MSN är så mycket bättre än att prata IRL
[x] Jag är så hetero man kan vara
[ ] Men har hånglat med samma kön för att det var kul
[x] Jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[ ] Jag kramar istället för att säga hej
[x] Jag kindpussar folk  (Kindpussar någon mig, kindpussar jag tillbara för att vara artig)
[ ] Jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk (Haha! Been there, done that.)
[x] Jag lyssnar på radio
[x] Jag lever för mina vänner (och familj)
[ ] Skolan är inte viktig
[ ] Jag läser aldrig frivilligt
[x] Jag vet inte vad växthuseffekten är (världens dödshot?)
[x] Jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[ ] Ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
Summa: 8

Kläder och stil: Jag har/bär
[ ] En I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[x] Foundation på läpparna (ibland, när jag vill ha dom matta)
[ ] Sveamössa (hade, är spårlöst försvunnen)
[ ] Plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] En Henri Lloyd jacka
[x] Stora glasögon
[ ] Fakeväska
[ ] Jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
Summa: 2

Ta summan av allt gånger tre.
Så många procent är du fjortis: 30 % fjortis

Alla tjejer är väl lite fjortis.. Visstå?

Kommentarer
Postat av: Jonna

rolig lista! :)
J

2007-07-02 @ 00:29:12
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0