andra/7

God morgon.

Vaknade för 10 min sen. Det var en jävla geting i mitt rum som höll på att dö, så den surrade som fan. Och inte kunde jag somna om heller, typiskt. Antingen som kom det en geting till nu, eller så är det samma geting. I hate them. Utrota Getingar!

Klockan 11 ska jag möta Rebecca och hennes lillasyster Lovisa. Vi ska åka och bada på fyrishov. Hoppas denna klarblåa himmel håller i sig så att det blir bra väder. Vi ska visserligen inte vara på utomhusbadet men ändo. Kanske skulle kunna vara skönt och hänga lite där också.

Well, well... Nu ska jag titta på One Tree Hill. Har dom 4 sista avsnitten nu. Ska se iaf två av dom nu. Jag måste komma på någon ny bra serie att ladda hem också. Hjälp mig?

Have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0