Angående vädret

Det har varit mulet i 3 veckor nu. Varje dag sen jag kom hem från Spanien, i princip. Och just denna dag, när jag jobbar, ska det vara hur underbart väder som helst och man kan springa runt i bikini, självklart. aaaah, yes. man kan ju förfan inte göra något annat än att sitta vid den här dumburken. Prrutt.. Hoppas det blir bättre väder nästa vecka så att man kan få användning av sitt sommarlovskort så kan man åka och bada någonstans. Rullsand kanske... eller länna? Jippii. Är det bra väder ska jag ge mig iväg direkt.

Såg på tv nyss om det där som händer igår på friidrotts tävlingen. Helt sickt! Ser ut som att det är någon gammal indianfilm i moderna version. Det såg ut som att han dog för ett litet ögonblick där.

Ni får ursäkta mina inlägg. Jag vet att det är massa stavfel och är fullständigt innehållslösa. men jag har ingen annat att göra. Få lägga mig och läsa i alla fall då. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0