Back from paris, I wish... fagerviken...

Tjena, tjena.

Jag är tillbaka från sommarstugan. Det har varit fantastiskt skönt att komma härifrån. Jag blev borta lite längre än väntat men det led ingen av hoppas jag. Jag har chillat i soffan med filmer och böcker. Jag har räknat på lite och det visade sig att jag läst hela sju böcker i sommar. Vänta lite måste räkna om. Jag är nne på min sjunde nu. Och den har jag läst halva av så sju inom ett par dagar. Plus att jag där på har börjat på en bok som jag inte läst klart. Mihi.
Och våran terass blev über najs. Mycket större och så gick den ihop med marken så det blev koolt.

Så denna vecka är det alltså jobb som gäller. Måndag, tisdag. Sen blir det Stockholm på onsdag med teres och sabina. Men det gäller bara om lönen har kommit, annars känns det lite lönlöst. (haha, jag är humoristisk).
Torsdagen är oplanerad. Om det är fins väder så kanske det finns chans på bad. Skulle vara skönt. Sen jobbar jag hela helgen. Fredag, lördag, söndag. Bara kvällspass. Och dom är inte lika jobbiga som förmiddagspassen. Dels för att dom inte är lika långa och dels för att man inte behöver gå upp så tidigt.

Nu ska jag kolla på film, ta en dusch eller göra något annat roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0