blogg.se = bajs

hejzan, hejzan.

Skrev ett inlägg igår, men när jag väl var klar och klickade på "Spara & publicera" så loggas jag ut! Vad är det för stil va? Inlägget var ganska långt också. Pfft. Lackar när saker inte funkar.

Jag skulle ju åkt till landet idag. Men det är ganska dåligt väder där så jag åker imorgon istället. Ikväll ska jag sitta hemma och kolla på film. Eller i alla fall ikväll. Nu på dagen tänkte jag ta mig till gränby centrum och leta efter en ny biquini, eftersom min är helt värdelös att bada i. Den glider av när man dyker och showar mina buubies, så jag ska ha en ny, badvänlig. Sen åker jag nog ner på stan. Jag ska till stadsbibblan och låna en booook. Denise Rudbergs (suprise, suprise!) O.s.a, storlek 37 finns inte på bibblan så den ska jag köpa någonstans.  En tia på blocket, varför inte?

Nu ska jag fixa lite frukost och kika på en bra film. Jag vet inte om man kan kalla rostat bröd med jordnötsmör frukost, men what tha hell! Det är sommarloooooov.
Nu kom jag på att jag måste duscha och allt blev såååå mycket jobbigare.

Hey for today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0