Bror, vad händer?

Nu har jag 3 saker att berätta igen.

1. Jag har läst ut vänninan och den var så fucking jävla bra. Jag måste ta mig till ett bibliotek eller akademibokhandel inom de närmaste dagarna för att inhandla/låna Denise Rudbergs böcker jag inte har läst. Dvs Storlek 37 och O.S.A. Jag är lite osäker på vad jag ska sätta för betyg på Väninnan. Jag menar, den var sjukt jävla cp-bra. Men jag kommer inte ihåg om Jenny S var bättre eller inte. Men väninnan får 4+ eller 5 :)

2. Min jävla brorsa har beställt en resa. Och vet ni vart? Vill ni vet? Håll i er nu. THAILAND! Jag håller på att storkna av avund. Förstår ni? HAN SKA ÅKA TILL THAILAND! Buhu. Den 14de augusti åker han, och kommer hem den 30de. Fewfan. Och han vet inte ens vad han ska göra där. Han har inte bokat hotell eller så. Han ska inte ens ha med sig nå packning. Eller jo, en ryggsäck med det viktigaste. Han ska flyga till bangkok, och sen vet han inte. Jävla as.

3. Även denna punkt handlar om min bror. Ett citat från tidigare idag.
"Skönt, då kommer man hem på fredan(från thailand) så får man lägenheten på måndagen"
Men vaaaa? Kul att man känner sig delaktig här. Visserligen är detta om lägenheten inte uppgjort än, men ändå. Jag visste inte ens att dom hade börjat kika på lägenheter, och än mindre börjat lägga bud. Det lite roliga är att om de nu får den här lägenheten som kommer dom bo 5 minuter härifrån. Min bror ska flytta ihop med Jonas, hans best friend.
Tobias bor på heidenstamsgatan.
Jonas bor bellmansgatan.
De ska flytta till ferlinsgatan.
Det är lite lustigt. Det där var info för er som känner till löten-trakterna.

Snart ska jag träffa Sabina och Lisa. Vi ska hem till Sabina och laga mat och chilla litte.

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0