Dagen kunde ha börjat bättre....

Klockan 8 öppnar pappa dörren till mitt rum. Jag ligger och sover då alltså.
P: Nu gör jag i ordning en matlåda med köttfärsås och spagetti. (han hade redan frågat dagen före om det var okej och jag sa att det var det.
J: Mmm...
P: Är det okej?
J: Mmm...
P: Då gör jag det.
J: Jaaa...

Somnar om.

En kvart senare.
P: MALIN! Nu är klockan kvart över 8 och du ska ju åka tjugo i!
J: Va.. vart då?
P: DU SKA JOBBA IDAG!
J: Jaa... KLOCKAN 2.
P: Jaha, ojdå. Då ber jag om ursäkt.

Jävla pucko. Men jag somnade om och vaknade klockan 11 istället.
Dagen flöt på bra. Hängde på avgång fram till lunch. Hängde på avgång en timme efter lunch. Sen hängde jag med farzan i 1,5 timme lite på ankomst och sj och rast. Sedan blev det avgång igen. No famous faces today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0