Djungel-Jonas och Haybaberiba-Christine

Hallå, hallå!
Inget vettigt att skriva idag. Förutom att jag träffade på Djungel-Jonas. hehe, påhittat namn a la mig. Men ni vet han som jobbar på skansen och brukar komma och hälsa på tv4 med flera olika sorts djur. Han deltar även i olika barnprogram. Jag träffade även på Haybaberiba-Christine. Vilket jag tyckte var jävligt coolt. Hon såg inte alls ut som hon gör på tv. Fast iofs så är man tusen gånger piggare på tv än vad man är när man ska sitta på ett flygplan i 3-4 timmar. Hon skulle i alla fall till Palma. Med sin familj och en annan familj. De verkade ha barn i samma ålder. Eftersom båda familjerna hade barnvagn. Men.. fan vet jag egentligen.

Nu kom jag på en sak till som hände mig idag. Imorse när jag vaknade fick jag för mig att jag skulle åka ner på stan så jag klädde på mig och tog med mig jobbkläderna och allt sånt jag skulle behöva. Så kommer jag ner på stan, kikar runt lite. Sedan så ska jag köpa 3 BHar på Lindex då jag tittar på klockan och inser att jag har ganska bråttom. Så jag betalar dom och skyndar mig iväg till cykeln. Kastar i Lindexpåsen i cykel korgen och kör iväg. Precis när jag kommer fram och ska parkera cykeln så ser jag 801 som precis är på väg att svänga in emot stationen. Då får jag genast väääääldigt bråttom och springer hela vägen fram till bussen. Jag hann! Och precis när jag går ska gå och sätta mig kommer jag på att det fattas något. Just det, Lindexpåsen ligger kvar i cykelkorgen. Fan, tänker jag. Och funderar på att gå fram och fråga om jag hinner springa och hämta den men i samma skede kör bussen iväg. Jag grämmer mig själv heeeela bussresan till arlanda. Men sedan så glömde jag bort det och kom på det på vägen hem. Då satt jag och hoppades på att den skulle ligga kvar i korgen när jag kom fram och visst gjorde den det! Jag menar, vem skulle kika i någons påse som ligger i en cykelkorg? Och vem fan skulle ta påsen när de ser att det ligger 3 Bhar där i? I'm so lucky, lucky.

Imorgon innan worket funderar jag på att åka upp till gränby centrum för att köpa födelsedags present till Mewe som fyller år den 16 augusti. Lite tidigt kanske. Men det är ett par skor som hon tittade jätte mycket på innan hon åkte. Nu är dom på rea så jag har tänkt på att jag ska köpa dom i 3 veckors tid och nu måste jag få det gjort.

Detta skulle ju bli ett kort inlägg, men jag fick ihop en hel del.

Sängen väntar, och jobb imorgon! På återseénde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min mammma var fett like christin meltzer när hon va ung, typ lockigt blont hår och hästbett. :') hihi. söta. var hon fulare ellre finare på tv?

2007-07-29 @ 02:24:42
URL: http://paulinalevo.blogg.se
Postat av: Ida

;D fattar vad du menar med din klycha där..men regn är ganksa charmigt ju! fast iofs sol är klart snäppet bättre jag menar-regna kan det göra på hösten!
Min sommar harvarit..topp! jag har väll legat sjuk för det mesta men nu är jag frisk igen!!! =D

2007-07-29 @ 10:33:05
URL: http://pipens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0