Estocolmo!

Tjenis, tjenis.
Det blev en heldag i stockholm för min del. Jag kände att jag behövde ta ut lite pengar, så det var det första jag gjorde när jag kom dit. Och till min förskräckelse så hade jag inte fått min lön! Jag fick pääääänik. Och jag lackade lite. Men den vid halv 2 så satt där den som en smäck. Då andades jag ut.
Jag köpte en helt underbar fin jacka som jag fastande för i lööööve it. Den var ej på rea men den var så fin så att jag köpte den ändå. Den var ju inte speciellt dyr. 500 coronas. Nu snackar vi pengarneheten, inte biran. Jag köpte även två par björn borg trosor, det var ju resa. Mer än hacla priset. Hittade även en väldigt gullig liten hatt/keps på H&M. Den var på rea 19,50 :-. Sen så var det halva rea priset så det blev ba en tia. Så den kostade ju inte så mycket. Och så hittade jag två tshirtar på Cubus. I samma modell som ginas tunikor fast i tshirt modell och bomull. 70 :- each. En svart och en vit.
Bilder dyker upp imorgon.
När vi skulle hem så kände vi oss väldigt hunriga. Så först tänkte vi köpa med oss BKmat och äta på tåget, men insåg sen att vi inte skulle hinna. Så vi fick äta hemma istan istället. När vi är på bäg till BK så ringer Sabina och hon kommer ner på stan och gör oss sällskap. Vi väntar på bussen och jag käkar lite glass. Sedan tar vi oss hem till mig och kollar på Linas kvällsbok som är så jäääävla kulig. Jag får sådan ångest för det mesta tjejen gör. haha. På tal om filmen, är det någon som vet vad låten heter som spelas på dannes party?
Den som vet är bäst och jag kommer älska dig så länge jag älskar låten. Moah!
Imorgon är det öregrund planerat. Vi ska ta bussen dit som går vi 1. Jag hoppas det blir fint veader.

Nu ska jag tvätta bort mascaran som är stulen inne på cubus. Alltså, bara det som sitter på ögonfrasarna. Jag tog inte jävla burken/tuben.
Nattie

P.S. På fredag är det jobb, SUCK! D.S.

Kommentarer
Postat av: S

vädret är ju helt lovely, vi lär ju ta en liten tripp till gräsö också :D

2007-07-26 @ 10:44:11
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0