falsk presentation

Hej! Jag heter Elisabeth Björn och bor i Länna. Jag är 49 år gammal,
och jobbar på skatteverket med ekobrott som inriktning. Mina intressen är att damsuga och
gå och handla åt mamma. Jag har inga barn. Mitt hår är randigt, svart och vitt och mina ögon är blommiga, vita blommor gröna bakgrund.
Min musiksmak är hårdrock, och favoritartisten är Velvet.


Gör så här:
Som ditt förnamn sätter du ditt mellannamn och ditt efternamn tar du av din
närmaste granne. Som hemstad tar du den stad du senast besökte med buss
och din ålder tar du av din mamma. Ditt yrke är det din pappa jobbar med och
dina intressen är sånt du avskyr att göra eller helt enkelt inte tycker om.
Du har lika många barn som percingar (öronen räknas). Din hårfärg är samma
som tröjan du har på dig och dina ögon har samma färg som byxorna.
Musiksmaken/genren är sådant du inte kan tåla medans favoritartisten/bandet
är den vars låt du senast lyssnade på.

Jag vet inte vad min närmaste granne heter så jag tog den jag vet.
Jag vet heller inte om Länna kvalificeras som stad..
Jag vet att min randiga tröja och mina blommiga hawaii shorts verkligen inte passar ihop, men jag skiter it. För det är ändå ingen som kommer se mig, jag sitter ändå bara hemmeee.

prova du me. Hittade detta hos Miizing.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig malin, jag tyfcker också att det var väldigt klyftigt!

2007-07-18 @ 03:57:24
URL: http://paulinalevo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0