femte juli

Hallå, hallå.

Idag har jag varit ute och kikat runt i affärer, med mina päron. Helt okej.
Mamma och/eller pappa, mest troligt mamma, har fått någon knäpp och nu har de fått för sig att det ska göra om hallen. Så vi har varit ute och kollat på golv och tapeter. Hittade ett par riktigt tjusiga faktiskt. Men vi kan räkna med att den är klar om ett år, eftersom mina föräldrar har en tendens att vara jäääävligt tröga när det gäller sånt där. Jag menar, vi började göra om vårat köka kring jul, och det är fortfarande inte färdigt.
    Vi tittade även på cyklar åt mig, och en regnjacka åt mig. Eftersom det är vad jag önskar mig i födelsedags present. Hittade lite saker som var intressanta men ingenting inhandlades.   Förutom ett par cykelbyxor och en vattenflaska till mig, och ett par 3/4s jeans para mi madre.

Nu vankas det mat, skinksås och bandspgetti. Jag hör hur hon dukar fram besticken och stänger av spisen. Bäst jag avslutar här för jag är suuuperhungrig. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0