first juuulaay

Halloj.

Vaknade för 1,5 timme sen. Och hade en värk i mina axlar som är oberskrivbar. Även kallad träningsvärk. Nu har den gått över lite. Eller så är det bara så att jag inte har mina axlar i lika konstiga ställningar, som jag har när jag sover.
Mamma och pappa åkte precis ner på stan. Dom skulle kolla in Cykel-SM och även checka lite down town. Så jag är så gott som ensam hemma om man inte räknar med min bror som ligger och snarkar inne på sitt rum. Han jobbade natt inatt(hehe) och kommer antagligen sova tills han börjar igen. Jobba alltså.

Upptäckte att mina "klickbara" bilder inte var klickbara, så jag lägger in dom igen. Och hoppas på att de är klickbara denna gång.

Bilder från 28 juni:              

30 juni:                   

Jag hatar den blåa ramen runt bilderna. Förut har jag "suddat" bort den och blivit nöjd men då(igår) upptäckt att bilderna inte blir klickbara då. Så jag får leva med den tills jag lär mig byta färg på den.

Dagens planer är inte spikade ännu, men det lutar åt en muuuvie day. Mina pears åker till sommarstugan ikväll och är inte tillbaka förns på onsdag. PAAAARTY. inte :) Men det är nice och vara hemma ensam ibland bara.

Nu ska jag titta på Rosa The movie, eller Goal 2. Eller spana in lite snygga jackor från Haglöfs som jag har önskat mig i födelsedags present. Miihi. Jag ska i alla fall få en cykel. En riktig kärringhonda, men en nyyyyy.. Hehe. Jag låter som ett litet barn som ska få sin första cykel, men det gör inget.

Hejda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0