Gårdagskvällen

Tjena mors.

Gårdagskvällen var trevlig. Lite, lite nytt folk. Mycket, mycket gammalt vanligt folk. Även någon ny gammal människa. Det är ju de lite äldre som är best. Så jag är nöjd.

Och idag. Ja, hade tänkt att fortsätta läsa vänninan sen  kila över till sabina och kanske hjälpa henne röja upp lite där. Lisa sov ju iofs, där i natt så dom kanske fixade lite redan när dom kom hem igår. I don't know.

Pfft, fick nytt schema med nya tider och dagar. Till och börja med ska jag jobba både lördag och söndag denna vecka. Och inte nog med det, jag börjar 7! Vilket betyder att jag måste gå upp klockan 5. Det känns inte så normalt. Jag får trösta mig med att det är helg och då får om OB. Wiho. Sen ska jag jobba 5 dagar v.30, bara kvällspass :D Också fick jag även 3 nya dagar vecka 31. Bara förmiddagspass och ingen helg dag. Den veckan kommer bli hård. Men det känns som att jag kommer uppskatta lönen sen.

Tillbaka till sängen och boken ska läsas.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Du behöver ej komma hem och städa hos mig, dom kommer hem imorgon :) men tack ändå! När vi kom hem från max inatt så låg mitt parasoll på grannens tomt och en stol låg på gräsmattan på gården! shajse

2007-07-11 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0