I'm a lying biatch

Hejsan, hoppsan.

Jag har ljugit för er mina läsare. I detta inlägg, Bratt-testet, så har jag kryssat i rutan för att jag har ett kredit kort, vilket jag verkligen inte har. Jag antar att jag läste fel eller helt enkelt ville vara cool. Men hey, jag säger till nu aight.

Det blir bad med teres imorgon. Länna, here we come! Ska bli niize. Jag har aldrig varit där förut så...
Och på tisdag blir det stugan med pappa och hans kompis. Dom åker ut imorgon, men jag vill bada med teres så jag tar bussen dit på tisdag morgon istället. De ska bygga ut våran terass, fiska och hålla på med andra grejer. Jag vet inte vad jag ska göra. Tror jag ska tanka ner lite bra filmer, bränna ut dem och ta med mig dom. Inte säkert att det går att spela brända DVD's på den DVDspelaren men it's worth a try.

Nu så... Godernatter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0