Jag lever i en värld byggd av pengar

Jag vill ha min pay check nuuuuu. Jag vill ha pengar nuuuu.
Jag har planerat att ta mig till stockholm någon gång framöver. Inte denna vecka. Jag ska ändå inte köpa något mer denna månad. Men den 25 är det löning så just den dagen funtar jag på att ta mig dit. Ensam eller i sällskap, jag ska dit. Jag hade tänkt kika runt lite i staden. Besöka NK, och den där lilla parken(eller vad man nu ska säga) näst intill Nk, eftersom inte det blev besökt förra gången när jag va där.

Tänkte fråga mewe om hon vill dra dit en gång till när hon har kommit hem från thailand. Meeo. Teres kanske vill följa med mig, eftersom hon också får sina lööön då.
Jag tror jag har blivit besatt av pengar. Det känns som att det är allt jag tänker på. Ge mig något annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0