juli, femte

Hej.

jag har 3 saker att säga.

1. Såsen med kycklingen som jag berättade om i ett tidigare inlägg, "som bara min farmor kunde göra". Jo, för det första så är det är inte alls så att det är min farmor som har rört ihop den. Det är min mamma. Och för det andra så är den färdig köpt. Vi har bara stekt och doppar ner kycklingen.

2. Jag vet inte om jag har berättat att mina föräldrar har kommit hem från stugan, men det har dom iallafall. Det gjorde dom igår. Och min pappa har drabbats av vinterkräksjukan, jag vet, jag vet. Men man kan faktiskt få den på sommaren också.  Han hade i alla fall legat och spytt från 11 till 04.30 i tisdags natt. Och igår hade han feber hela dagen och åt ingenting. Men idag är det bättre. Ingen feber. Bara ont i magen(som har han haft hela tiden) och huvudvärk. Stackarns lilla pappa. Krya på dig.

3. Har pratat med mamma. Vi ska hålla koll.

P.S. Jag är fortfarande orolig. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0