kapet goes flopp

Hej.

Idag när vi for ner på stan gjorde jag värsta jeans kapet. Det visade sig vara ett sk "kap". Jag fick allttså tag på ett par perfekta JL-jeans för ynka 359 kr. Och ja, det var för bra för att vara sant. För sååå perfekta visade det sig att de ej var. De satt som en smäck i affärn, men offcourse så går de ut sig. Så nu är de alldeless förstora. japp, jag är en sån som använda nyinköpa kläder direkt. Men nu är det även så att jag provade ett par likadana fast i en mindre storlek och tyckte de satt alldeless för tight. Men nu inser jag att de där deee perfekta.
Och grejen var ju så att... De jeansen jag köpte inte hade någon prislapp. Men de gick bra att betala ändå, eftersom jag hade prislappen från de andra byxorna och visade att det var likdana.
Och nu när jag vill byta dem så måste jag självklart ha med prislappen men det kan blir lite svårt, eftersom de jeansen aldrig hade någon prislapp. Men jag har kvar kvittot i alla fall. Jag ska åka ner imorgon och försöka snacka med dem. Hoppas, hoppas.

Godnatt! Tredje skiftet om en kvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0