ma dai @ workie

God kväll... Det här är ekot. Eller inte.

Dagen har varit nize. Det var nog framför allt för att jag fick med lönebesked. Vilket var lite mer än väntat. Det klirrar gott i kassan. Det gjorde det lite enklare att jobba. Dagen var ganska tråkig. Det var folk mellan 14 och 16 sen efter lunchen, 17.30 så var det tyyyyp... tomt. Det var skeeet lite folk. Så jag vilade ganska mycket då.

Det ligger en hund under en bänk, som är fast knuten i bänken. Den ligger alldeless stilla, och ser inte ut att kunna göra något farligt. En två säkerhetsvakter går förbi. Och frågar ägaren som står 10 meter port.

"Excuse me, is it your dog?"
"Oooh.. Yes.."
"Oh, okey.. you better have an eye on it..." Tittar på hunden och säger...
"... wants to take it"

OFTA! Hahahah.. Det garvade jag åt. Hur ofta blir en hund snodd när den ligger 10 meter ifrån sin ägare på en FLYGPLATS! Haha.. Jag träffade på de där vakterna igen då stog dom och jonglerade med pappersbollar. Så de lär ha varit liiiite uttråkade och reagerade på allt som så märkligt ut. Han var trevlig också.. hottie. ;)
Förövrigt så var Jesper Parnevik på Arlanda idag. Jag såg han inte men min kollegor gjorde det. Han hade med sig sin familj, fru + 5-6 barn. Det lär ha varit en gullig syn.

Stockholm på oooooonsdag. Jag längtar tokmycket. Jag vet inte varför men jag vill bara shopppaaah. Jag vill fynda. Jag vill dit. Mihi. Det blir lite enklare att leva(jobba) om man har något att se fram emot eller om man har köpt något och är så jävla nöjd med det att man bara vill hem och se det. Hoppas inte Stockholm sviker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0