min tråkiga dag på jobbä

Heeeej mina vänner.. och fiender.
Kom hem från jobbet för dryga timmen sen. Hände inte något speciellt idag. Jag stötte på den uttråkade säkerthetsvakten x antal gånger idag määäd. Han är så söt. Lille vännen...
Sista timmen på passet idag var dö trist och det gick inga flighter. Så jag satt där på ett bord och gjorde ingenting. Och som ny vill man ju inte bara gå och maska och lalla. Man vill ju göra bra ifrån sig. Så jag frågar Sara om jag kan göra något, hon säger att jag kan kolla till taxi. Det fixar jag. Sen när jag var klar med det så träffar jag på henne när jag är på väg... nånstans. Så frågar jag henne om det finns något mer att göra. Då tänker hon efter lite och säger
"Jaaa.. Det är väl Fsidan då..." Lite tvivelaktigt
"Jaha, okej. Då tar jag det." Lite motvilligt eftersom F-sidan är full med vagn och alla står huller om buller och dom rullar trögt på plattorna där ute. Så kommer hon och säger...
"men aså... alla andra sitter där nere och dricker kaffe, så du behöver inte..."

Då har jag och ska göra de andras jobb medans de sitter och dricker kaffe! Well, well.. Jag gjordet iallafall, för att visa mig vara arbetsvillig. Men sen fick Farzan lite dåligt samvete och kom och gjorde rätt för sig. Han är så snell han.. En riktig karlakarl.

Ja, ni ser.  Jag har faktiskt inge vettigare att skriva om. Stockholm imorgon med tessan! Shopping... Jag gillare.
God natt och trevlig morgondag.


Kommentarer
Postat av: sofie

svar; ja visst är den, nya modet juh! ;)

2007-07-25 @ 13:57:13
URL: http://soffiy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0