My green headphones

Hallå i stugan.

Här sitter jag och lyssnar på musik som strömmar ut ur mina nya rå-balla gröna hörlurar. Maha. I like it. Dom kom idag. Men tyvärr så kom inte silikonskyddet idag. Jag blev lite paff, men det dök upp ett kvitto där det stog att det kommer att senare levereras. Men när det kommer så kommer min iPod vara rå-pimpad och rå-personlig.

Tankade hem en ny dansfilm igår. Stomp the Yard. En av de bättre jag har sett faktiskt. Vill ni ha info om filmen? Då är det bara att söka på Google. That's ma thäng. Jag gör alltid det när jag har hört talas om någon film eller om jag bara vill checka lite filmer som kan vara värda att se. Men i denna film, Stomp The Yard, så är faktiskt, tro't eller ej, Ne-Yo me. Gulleplutten. Grym kille.
 
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0