När det finns all tid i världen, och den ändå inte räcker till

I hate this shit.
Nu är det så att jag ska åka till bussen om 1 timme och 20 minuter. Det är precis så att man inte hinner kolla på en hel film för att då kommer jag missa bussen. Och så finns det ingenting att kolla på, på tv. Sket.

Jag och mina kära vänner hade tänkt dra till med en utlandsresa till Bulgari nästa sommar. Men nu vet jag inte om jag vågar bege mig dit. Man har ju hört om alla som blivit nerslagna, rånade, våltagna och nu till och med dödade. Nej, då beger jag mig hellre till Cyperna, Ibiza, Kreta eller någon annan cool party-ö. Skulle vara niize.

Som tidigare sagt så vankas det STHLM imorgon! Wiiieee..... Sabina kunde ej hänga med eftersom ska åka eckerööööö. Kul! Have fun, sabbe. Jag får även min efterlängtade lön imorgon. 3233 kr, tretusentvåhundratrettiotre kronor, det var längesen jag ägde så mycket pengar.. mehe. Jag har lite smått panik. Jag vet inte vad jag ska göra med pengarna. Jag vill inte bara slänga bort dom på skit saker. Men jag vill inte heller att dom bara ska ligga där på kontot. Jag menar, tänk om de ruttnar eller försvinner. Inte bokstavligt, men det känns som att de kommer försvinna om de ligger där för länge.
Innan vi åker till STHLM så ska pappa och jag åka till Team Sportia för dom har en jättestor rea som börjar imorgon. Riktigt vad vi ska titta efter vet jag inte. Antingen jacka eller cykel. Men cyklarna där tycker jag är fula. Men det vågar jag inte säga till honom.

Wellie, Wellie... Nu ska jag väl börja göra mig i ordning eftersom jag har en håååård arbetsdag att se fram emot. Det går ett plan till Burgas, Bulgari. Undrar hur mycket ungdomar som kommer stå i den kön. Hehe. Hoppas inte jag får ta hand om hela avgång. mihi

Meddelande till Sabina
Jag kom på att jag måste ge dig pengar. Jag ringer när jag kommer hem ifrån workie så får jag åka upp med pengar till dig eller något. Love ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0