Pics a la estocolmo y shopping

Heeeej allesammans.  Detta inlägg är ett bildinlägg från stockholm och lite saker som jag köpt.. Jag kommer lägga in bilder från både igår och idag. Jag kommer skriva ett inlägg om dagen också. tack å hej!

Stockholm och Shopping
                   
                    
    

Såja, a bit info följer.

1. Teres på tåget dit.
2. Jag i en provhytt på Lindex. Ny jacka och keps. Mi likielikie.
3. Jag bakifrån någonstans. Bilden har blivit omgjord lite med färgerna.
4. Teres egoar sig inne på Lindex.
5. Jag i rulltrappan. Vill ej vara med på bildis. Omgjord.
6. Jag hemma i mina keeeps. Omgjord.
7. Min älskade jacka. <3
8. En liten handväska som jag köpte idag i Öregrund. 50 kr. Värd!
9. Ett par bikini trosor som jag impulsköpte idag. Halva rea-priset inne på H&M, 25 kr. De passar pefra till min svarta överdel. Köptes idag.
10. Ett par BB-trosor som jag köpte i sthlm på rea. Har även röda.
11. Kepsen.
12. Vita tröjan från Cubus. Har även den i svart dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0